Publicerat September 15, 201213 yr Tycker hanteringen av spår i 320 fungerar mycket sämre än i gamla 220. Tycker att jag inte hittar någon vettig inställning där det visas spår på flear hundar och inget efter mig själv! Får alltid in och ta bort spåren på mig själv och aktivera för hunden. Men aktiverar jag spår för en hund försvinner den andra helt på pejlen. Någon som vet hur man gör för att det ska funka lika bra som på den gamla 220 där syntes alltid spåren efter alla hundar direkt när man startade osv!
Publicerat September 15, 201213 yr Samma problem för mig. får inga spår av mig och hittar det inte när jag söker för att ändra. Var inga problem med 220
Publicerat September 16, 201213 yr Vet inte vad jag har gjort, men jag har spår på tre hundar och ett för mig själv i 320, det som är bra när det har kluddat till sig är att man kan trycka på map en gång extra så döljs hundens spår, ett tryck till och det är tillbaka, nu har jag soppatorsk i pejlen, ska se om jag hittar hur man gör!
Publicerat September 16, 201213 yr Om du har igång spårning på flera hundar så kan du se båda OM du inte följer någon av hundarna. Då syns endast den du följer. Tryck på map så borde samtliga hundar dyka upp. Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
Publicerat September 16, 201213 yr Du tar bort ditt eget spår på meny/meny/inställning/spår/spårlogg-spela ej in eller visa inte. Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
Publicerat September 16, 201213 yr Författare Om du har igång spårning på flera hundar så kan du se båda OM du inte följer någon av hundarna. Då syns endast den du följer. Tryck på map så borde samtliga hundar dyka upp. Jo men får du då spåren synliga efter båda hundarna, jag ser alla hundar men inga spår! Skickat från min LT26i via Tapatalk 2 Du tar bort ditt eget spår på meny/meny/inställning/spår/spårlogg-spela ej in eller visa inte. Jo det har jag hittat men det återkommer var gång jag startar pejlen, man borde kunna gör inställningen permanent! Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
Publicerat September 16, 201213 yr Skickat från min LT26i via Tapatalk 2 Om du tycker map igen borde spåren dyka upp. Man alternerar mellan hela spåret, sista 10 min och inget spår genom att trycka på map-knappen. Skumt att ditt spår kommer tillbaka vid omstart. Så gör inte min...
Publicerat September 16, 201213 yr Jag kör på mörkrött där jag själv går. sedan svart på hunden..skall bli skoj o se nu 1Okt hur det är när andra hundar läggs in hur dem jagar o vart de håller hus..men det är väl det alla färgerna är till för? olika för alla hundar och 1för sig självt
Publicerat September 16, 201213 yr Man kan endast spåra 3 hundar samtidigt Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Publicerat September 16, 201213 yr Författare Man kan endast spåra 3 hundar samtidigt Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 Kan felet vara att jag bara ser spår av en hund för att jag har fem hundar inlagda! Kanske skulle avaktivera dom halsbanden jag inte använder för tillfället!
Publicerat September 16, 201213 yr Kan felet vara att jag bara ser spår av en hund för att jag har fem hundar inlagda! Kanske skulle avaktivera dom halsbanden jag inte använder för tillfället! Möjligt. Jag har sex hundar inlagda men har spårningen aktiverad på endast tre i taget. Jag har dom sagt inga problem att se dem iaf. Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
Publicerat September 16, 201213 yr Det är möjligt, pröva så får du se Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Publicerat September 17, 201213 yr Författare Provade idag när jag gick en runda med valparna att avaktivera två enheter d.v.s. hade tre enheter aktiva och två av dem påslagna och då visades spåren som de ska! Så man kan nog bara ha tre enheter aktiva samtidigt, trots att dom inte är påslagna räcker att de är med i listan! Ska kolla om det är lika dant med en 220 om inte så är detta ju en försämring!