Publicerat September 17, 201213 yr Det ska finnas en mall "papper" som man fyller i när någon skjutit sig godkännd för brons provet tex. Någon som vet vart man kan hitta den eller har denna mall i sin ägo?
Publicerat September 17, 201213 yr Älgskyttebevis. Antar att det är jägareförbundet som ligger bakom det. Jag fick ett sånt i lördags när jag var och pangade lite pappälg. Kan kolla vad det står på det imorgon.
Publicerat September 18, 201213 yr Författare Fint! Förstår att dom inte skickar ut såna hur som helst men som skytte instruktör har jag hört att vi får skriva såna.
Publicerat September 18, 201213 yr Författare Tror ni man kan skicka efter såna eller är det bara klubbar , förbund mm som kan det
Publicerat September 18, 201213 yr Ring Jägarförbundet/JRF vilket som nu föredras och fråga deras respektive skytte ansvarige.
Publicerat September 19, 201213 yr Författare Efter en del förklarande och försöka bevisa att jag tillhör en klubb samt är instruktör, så ska dom skicka några bevis till mig.