Publicerat September 19, 201213 yr Hej! Fick tillbaka en ny astro 220 på garantin idag men den visar inte kartan. Men den indikerar på att kartan som ligger på SD Micro SIM finns i enheten men trots det visar den inte. Någon som upplevt detta? Samt så vill jag veta hur jag kan se om min astro är en nordic eller US? Tänker att dem kanske har skickat fel och därmed syns inte kartan, då mitt startläge när ja tryckte map visade på att jag var i USA. Dock finns det svenskt språk på enheten så kanske detta inte finns på US? Tack!
Publicerat September 19, 201213 yr Om kartan är upplåst mot din gamla 220 serie nr, så kan inte den nya låsa upp och läsa kartan. Skickat från min ST17i via Tapatalk 2
Publicerat September 19, 201213 yr Författare Om kartan är upplåst mot din gamla 220 serie nr, så kan inte den nya låsa upp och läsa kartan. Skickat från min ST17i via Tapatalk 2 Tack för svar! Men kartan är på micro SIM och jag har aldrig registrerat detta kortet mot någon enhet. Jag satte enbart in det i min förra astro och det funkade utan problem,
Publicerat September 19, 201213 yr Prova att plocka ur kortet och montera tillbaka det, kartan ska funka om den är upplåst till kortet oavsett om det är en Nordic eller Us modell. Om du trycker map, sedan meny och väljer kart inställningar så ska du kunna se vilken karta som är tillgänglig. Skickat från min ST17i via Tapatalk 2