Publicerat September 20, 201213 yr Nu på Söndag ska vi sparka igång den årliga stigen i Riala. Kl 8 Börjar dagen och senare kommer priser att lottas ut. Nytt för i år är att vi även har fått låna Jägarförbundets nyinköpta skttesimulator som kan vara spännande att testa.
Publicerat September 20, 201213 yr Får passa på att pusha lite för denna stig ovan, det är en bra/enkel men lärorik kuljaktstig som i varje fall tidigare om åren har visat sig vara trevlig som tusan att skjuta. /CHristian
Publicerat September 20, 201213 yr Ska tydligen vara funkis på nämnda event. Lär väl hinna skjuta nån runda mä... See you up there! Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat September 20, 201213 yr Även jag ska vara funktionär.. fan.. jävla Walle, kom på att söndagen egenltigen var tänkt för vedhantering Dessutom så tvingas jag nu sätta mej vid laddpressen hemma, hur kul är det då?? Walle, passerar du så.. hur många pilar måste man sätta ihop? Mvh!
Publicerat September 20, 201213 yr Öhhhh... Svaret är köpeammunition. Fabriksladdat For Teh Win!!! Muppelimupp;-))) Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat September 20, 201213 yr Författare Det beror på hur många vändor du vill gå men en runda är 7×2 skott och kostar typ 50 spänn tror jag. Sen kommer det att finnas säljare på plats så skulle ex Fitzo glömma plugg så går det att ordna ;-)
Publicerat September 21, 201213 yr 14 skott på en runda alltså? Ok.. 30 pilar får det bli, kan vara bra att förbruka lite 140 krut, fanns inte i mindre förpackningar så jag har 3,5 kg kvar!