Publicerat September 21, 201213 yr Det är mer en grön figur som uttalar sig "konstigt". Nu är detta inte jakt, men minst lika konspiratorisk som djurrättsaktivisterna...: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15478012.ab
Publicerat September 21, 201213 yr Jag jobbar med flyg och den där artikeln är dagens skämt på jobbet.. MP är en bunt idioter. Punkt.
Publicerat September 21, 201213 yr Hade hon folie hatt på intervjun tro!! :woot: Kanske inte ger ett odelat seriöst intryck , men det är ju bra att hon ska driva frågan så är hon upptagen med det
Publicerat September 21, 201213 yr Jag såg två små vättar nu på morgonen på väg tilll jobbet! Det är inga vättar utan robotar som CIA placerat här för att sprida virus. -- Mats
Publicerat September 21, 201213 yr Inte så ovanligt internationellt, finns till och med ett uppslagsord på wikipedia om fenomenet. http://en.wikipedia.org/wiki/Chemtrail_conspiracy_theory
Publicerat September 21, 201213 yr Det är inga vättar utan robotar som CIA placerat här för att sprida virus. -- Mats S k "skvättar".. Nä, den var dålig..
Publicerat September 21, 201213 yr Tufft att våga gå ut med en sådan där idé, kondensstrimmor uppstår som sagt spontant kring vingar när man flyger, jag har även sett det ske vid propellerflygning av civila plan av för mig kända personer. Helt krasst är jag säker på att en P12:a eller en stor rättspsyk på den damen kommer att visa på att hon lider ganska svårt av vanföreställningar och eller andra mentala brister. Ovanstående är ett klart tecken på att vara politiker inte är en garant för mental hälsa. /Christian
Publicerat September 21, 201213 yr Det är många som tror på youtubefilmer framför forskning och naturvetenskap, det gäller inte enbart snurriga miljöpartister utan också tyvärr alltför många av vanliga svensson...
Publicerat September 21, 201213 yr Författare Det tragiska är att det räcker om det är typ 100 personer i landet som sväljer det hon säger. Sen har vi en en grupp "flyg aktivister" som som ska stoppa alla plan, sabotera helikoptrar och elda ner flygplatser ......
Publicerat September 21, 201213 yr Helt otroligt att folk kan bli så hjärntvättade Visade folket på jobbet det här och fan vad dom skrattade!