Publicerat September 22, 201213 yr Fantastiskt kul att se! Imponerade av hunden att hålla fokus fast husse pratar bebisspråk
Publicerat September 22, 201213 yr Författare Fantastiskt kul att se! Imponerade av hunden att hålla fokus fast husse pratar bebisspråk äh.. fan Signe är ju en bebis!
Publicerat September 22, 201213 yr Har du gett valpen valium? kul och se en så ung hund så fokuserad. Du låter lite som Yoda när du pratar...här är spåret så du klöven skall finna
Publicerat September 22, 201213 yr Författare Har du gett valpen valium? kul och se en så ung hund så fokuserad. Du låter lite som Yoda när du pratar...här är spåret så du klöven skall finna Nä, sett att hon har näsan i marken nästan hela tiden och hon är rätt lugn i sinnet men verkar tända till precis när hon ska. Hundar är ju födda till att använda näsan så att en 8-9 veckorsvalp använder näsan är ju inte så konstigt. Testade ju igår hur hon reagerade på klöven och hon tyckte det va kul, rätt lätt då att släpa iväg den där roliga grejen och sen några minuter senare visa var "busen" varit. Sniff, sniff och hon fattade grejen direkt.
Publicerat September 22, 201213 yr Bara när jag är nykter Måste försöka få igång den gamla datorn där har jag dig när du pratar om bringseleapportering Wizzie ska komma ner i höst ska se om han kan få i gång min gamla dator du finns i den.
Publicerat September 22, 201213 yr Författare Måste försöka få igång den gamla datorn där har jag dig när du pratar om bringseleapportering Wizzie ska komma ner i höst ska se om han kan få i gång min gamla dator du finns i den. Hm... låter fan nästan som nått religöst... Du finns i den...!!!
Publicerat September 23, 201213 yr Hm... låter fan nästan som nått religöst... Du finns i den...!!! Har nog med kraften att göra
Publicerat September 26, 201213 yr Väldigt kul att se hur mycket valpen har med sig. Blir nog bra det!