Publicerat September 23, 201213 yr Hej! Jag heter martin och är 19 år. Jag bor i huddunge, heby kommun, uppland. Jag är väldigt intresserad av jakt, djur och natur. Jag har jägarexamen och vapenlicens. Jag är förlamad från midjan och ner, och är rullstolsburen, då det är lite svårare för mig att ta mig ut i skogen än många andra så har det tyvärr inte blivit så mycket jakt än, Men jag vill väldigt gärna börja jaga. (Jag har varit med på jakt några gånger.) Det här forumet är riktigt bra och lärorikt jag hoppas kunna lära mig mycket om jakt och viltvård här. Mvh Martin
Publicerat September 23, 201213 yr Hej å välkommen! Ett tips är att kolla upp jägareförbundets jaktgård Bogesund. De ska ha jakter speciellt för funktionshindrade http://www.jagareforbundet.se/stockholm/bogesund/
Publicerat September 23, 201213 yr Författare Okej, tack så mycket jag kollade förut på en jakt som dom skulle anordna, men det vart inte av att åka, jag känner att jag inte är så duktig skytt än, men det kommer hoppas jag, (för lite träning) och så är jag ute efter en ny bössa, bössan jag har nu är stocken spräckt på