Publicerat September 24, 201213 yr Detta är en populär post. Rensade ur vapenskåpet lite igår innan jag åkte till skolan, och hittade då en lapua mega med deformerad hylsa. pappa sa att den var sån när han öppnade asken, så jag slängde iväg ett mail till lapua. idag fick jag svar från säljeschefen. han bad om lite bilder på patronen. jag skickade bilderna i morse och fick svar nästan direkt igen. han sa det att de hade gjort om och gjort bättre kontroller. och sen sa han att vi fick en ask mega o en övning på posten det kallar jag kundservice på hög nivå! /Gustaf
Publicerat September 24, 201213 yr Rensade ur vapenskåpet lite igår innan jag åkte till skolan, och hittade då en lapua mega med deformerad hylsa. pappa sa att den var sån när han öppnade asken, så jag slängde iväg ett mail till lapua. idag fick jag svar från säljeschefen. han bad om lite bilder på patronen. jag skickade bilderna i morse och fick svar nästan direkt igen. han sa det att de hade gjort om och gjort bättre kontroller. och sen sa han att vi fick en ask mega o en övning på posten det kallar jag kundservice på hög nivå! /Gustaf Bra service Gustaf.
Publicerat September 27, 201213 yr Lapua är för jäkla goa! Är jag på dåligt humör någon dag, så är det bara att åka ut och skjuta någon serie med deras matchammo i 6,5X55, .308 eller 6BR. Sen är man lycklig igen...
Publicerat September 27, 201213 yr Lapua är för jäkla goa! Är jag på dåligt humör någon dag, så är det bara att åka ut och skjuta någon serie med deras matchammo i 6,5X55, .308 eller 6BR. Sen är man lycklig igen... Helt rätt!
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.