Publicerat September 24, 201213 yr Ska åka till bland annat Hong Kong och Filippinerna nu i jul och jag har för mig att jag läst att Hong Kong har rätt mycket elektronik m.m. billigt. Vad har ni för tips på jaktrelaterat (och även andra prylar förstås!) som man bör införskaffa? Har ingen radio än så kanske en 31:a och 155:a? Något speciellt kina-märke ni vet fungerar bra? Vapentillbehör - typ stöd, vapenremmar? Vet att polare från gymnasiet som hållit på med airsoft köpt mycket grejer därifrån, tycker det borde finnas en del "tactical"-grejer? Optik? Är alltid på jakt efter nya sikten men skulle även behöva en ny handkikare, är det något de har där borta? Kläder? Kanske finns några amerikanska märken? Om någon har tips på en konkret affär tar jag förstås gärna emot tips!
Publicerat September 25, 201213 yr Författare Nu har jag hittat ett antal airsoftbutiker i alla fall. Ska kolla runt lite om jag hittar renodlade jakt-butiker eller i alla fall där man kan köpa optik. Kom igen nu ni som varit där och dela med er av bra shoppingtips!
Publicerat September 25, 201213 yr Jag har varit där vid ett flertal tillfällen men inte lyckats hitta ngt vettigt i jaktväg. Det betyder dock inte att det inte finns, det kan vara lite lurigt att hitta butiker i HK men söka på nätet och ta adressen verkar vara smidigaste sättet om man inte kan gå via hörsägen. Ha kul i Filipinerna, det är superkul land att vara i, dessutom sparar man typ pengar på att vara där istället för i Sverige på ngt konstigt sätt.
Publicerat September 25, 201213 yr Författare Man tycker ju att asiatiska radioapparater och dito kikare torde gå att finnas någonstans i alla fall. Vet att jag läst om radioapparater som är billiga tom efter import till sverige! Jo Filippinerna ska bli riktigt skoj
Publicerat September 25, 201213 yr Författare Hittade denna shop - 409shop - som har massa billiga radioapparater, det blir någon sådan i alla fall!