Publicerat September 25, 201213 yr Någon som vet vart man kan hitta dessa? Gärna Borås med omnejd inom 10 mil.. Söker en universalpatron till kombin till rådjur, hare, räv.
Publicerat September 25, 201213 yr Tillverkas inte enligt den info jag har se s8 där, 6:or och 7:or får du dock tag på. Det är bara Eley Alphamax 32 gram som enligt den specen ovan kommer i storlek 4 och även grövre om så önskas. /CHristian
Publicerat September 25, 201213 yr Författare ok! hittade i nån gammal tråd på grannforumet att nån sade sig skjutit med dylika. Har du någon erfarenhet av Alphamax? Jag tänkte främst om dom är jämförbara. Tackar för länken till katalogen, Eleys egna hemsida är inte mycket att hänga i granen.
Publicerat September 25, 201213 yr Alphamax är enligt spec hårdare laddade och en tyngre laddning, men om det lirar med din kombi så tror jag säkert att det kan bli riktigt bra, sen återstår det för dig att hitta någon som har dessa plugg hemma och eller kan leverera. /CHristian
Publicerat September 25, 201213 yr Författare sen återstår det för dig att hitta någon som har dessa plugg hemma och eller kan leverera. /CHristian There in lies the problem...
Publicerat Oktober 6, 201213 yr Alphamax har jag nyttjat med full belåtenhet till rådjur. Har bara gott att säga om dessa plugg..