Publicerat Juni 26, 200620 yr Är de fler än jag som går o tittar på morkullor o gråter blod över alla dessa onödiga byråkrater som int begriper sig på ett dugg? :'( :'( :'( Vet dock att många struntar i detta o ger sig ut ändå! Tyvärr är jag inte en av dem Är mkt förvånad över att det inte hörts mer om morkullejakten inför valkampanjerna! Skulle inte frågan tas upp igen eller e de helt kört o bara Åsa-Nisse jakt som gäller helgen efter midsommar?
Publicerat Juni 26, 200620 yr Frågan togs väll (om inte mitt minne är helt galet) upp för bara nån månad sen...men desvärre blev det avslag igen >....sitter också å ser när morkullorna flyger förbi...rycker som f*n i avtryckar fingret...men men, det är inget att göra åt det... åka dit för jaktbrott är fruktansvärt onödigt...vi har en liten gynnare som flyger rakt över uteplatsen ca kl 22:15-22:30 ...hade han varit lovlig hade han inte levt nu 8).....
Publicerat Juni 26, 200620 yr Författare Vilket parti/myndighet är ansvarig för det nekande beslut! Kan vara avgörande för mitt valbeslut åtminstone! >*GRRRRRRRRRRRRR* >
Publicerat Juni 27, 200620 yr Vilket parti/myndighet är ansvarig för det nekande beslut!Kan vara avgörande för mitt valbeslut åtminstone! >*GRRRRRRRRRRRRR* > En röst på Sociademokraterna/Miljöpartiet/vänsterpartiet är lika med ingen morkullejakt uinder de kommande fyra åren heller,Folkpartiet ska man nog också akta sig för. Störst chans till lite sträckskytte ger nog Moderaterna/Centern. /Micke
Publicerat Juni 27, 200620 yr Störst chans till lite sträckskytte ger nog Moderaterna/Centern Vilken tur, jag hade tänkt att lägga min röst på dom i vilket fall men nu hittde jag ytterligare en gynnande faktor.