Publicerat Juni 27, 200619 yr Ring dem och hör. Det gjorde jag när jag var inne på att sätta belysning på en Diavari, de svara direkt i telefon vad det skulle kosta om din handlare håller sig till deras rekommenderade priser och vad det innebar i tid. mvh Dard
Publicerat Juni 28, 200619 yr Riktmedel 11 är kanon, byt inte bort det. Lär dig att skjuta med det istället! Själv valde jag 11:an på mitt senaste inköp och jag stormtrivs med det. Det tog dock ett par turer på banan innan jag lärde mig att skjuta med det. Nu vill jag inte vara utan det, det är väldigt "lättriktat"!
Publicerat Juni 29, 200619 yr Hmmm!! Nya problem att lösa!! ;DJimbo Turligt nog är de av den angenäma sorten!
Publicerat Juni 29, 200619 yr Jimbo, har du fått reda på något pris ännu? Jag är inne på att byta riktmedlet på mitt Zeiss också, men jag vet inte. är osäker. MVH/Jocke
Publicerat Juli 1, 200619 yr Rifle!Nej jag har inte haft tid pga en massa fix innan husförsäljning (skall ju flytta hem till Sverige i höst)!! Återkommer när jag har närmare besked. Jimbi Okej, förstår om du inte kolla ännu då. Tackar för angagemanget! MVH/Jocke
Publicerat September 22, 200619 yr Det kostar 1800:- inkl. moms att byta RM i en Zeiss, och det tar 4-5 veckor! Jag ska skicka in min för byte från RM #4 till #11. (Suveränt riktmedel!!!!!)
Publicerat September 22, 200619 yr Hej Mannlicherman!!Får passa på att hälsa dig välkommen hit!! Vad har du för kikarsikte idag? Jag har en väldigt fin Diavari Z 1,5-6x42 inköpt hos Kettner i Tyskland år 2000. Den har rm 11 och jag vill byta till rm 4!! Vi kanske kan byta och spara lite pengar!!?? Jim Tack för erbjudandet, Jim! Men nu sitter jag med en nästan ny Diavari VM som kommer att passa perfekt till mitt påbörjade böss-projekt! Jag köpte det såpass billigt av en kille i Tyskland, att det är värt att kosta på ett byta av RM. Hade du haft en dito, så hade jag bytt med dig med engång!!!