Publicerat September 29, 201213 yr Hejsan.. Har försökt mäta, men förstår inte hur. Det är ju mängder med ställen att mäta och mitt slutstycke ser inte ut som det på bilden där måtten visas.. Är det någon som vet vilken boreguide jag ska ha ? http://www.vapenvardsbutiken.se/index.php?info=Boreguide+info Mvh // Johannes
Publicerat September 30, 201213 yr Hva har samma mått (0,700") på sin slutstycksborrning som Mauser, Remington och tamejfaan allt så du ska ha det med 17,6 mm stor bussning. Sen bör du ha det längre röret - även om det går med det kortare - så du köper nån av dessa beroende på kaliber: Upp till 7 mm (.270): ABS-2S .30-06 och uppåt: ABS-3S -- Mats
Publicerat Oktober 1, 201213 yr Är Boreguide något man absolut bör skaffa sig ifall man är rädd om bössan eller är det mer ett försäljningsknep? Jag förstår att det kan vara smidit i rengöringssynpunkt men ger den väsentligt mycket mindre slitage på räffling och mekanism än utan?
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.