Publicerat September 30, 201213 yr Funderar på att byta ut min hemmabyggda kolvkamshöjning, eftersom den glider ner hela tiden och jag har tröttnat på att trycka upp den var 10:e sekund. jag gilar inte beartooths höjning, den känns konstig... kan den här vara nåt att ha?.. http://www.jaktkit.com/10-drevjakt-kolvkamshojare /G
Publicerat September 30, 201213 yr Jag är tväremot kolvkamshöjare med patronfack mm på hagel. Testade ett tag och fastnade hela tiden i anläggningen när jag hade löst sittande kläder. Störde ganska mycket tycker jag. Jagar jag rörligt så har jag patronerna i bältet istället. I en " väska" Men på kulvapen där anläggningen oftast inte är lika snabb och reflexmässig så tror jag det funkar bra. Med vänlig hälsning, John
Publicerat September 30, 201213 yr Författare Hej! Syftet med denna är isåfall att byta höjare på studsaren. utan kolvkamshöjaren blir det kasst vid snabba skott På hagel kan jag inte annat än att hålla med.. fastnar i allt, och är bara ivägen! /Gustaf
Publicerat September 30, 201213 yr På min dubbelstudsaren har jag ny förtiden Max 2 patroner på kolven! Tycker det drabbade balansen för mycket att ha fler.