Publicerat September 30, 201213 yr Jag har köpt en ny bössa och det är en R8 Luxus och jag tror att det valnötsträ som är använt till kolven är i kvalitet är 8 (?) men jag inte riktigt koll på detta (som vanligt) så frågan är hur jag ska olja kolven och med vad? .
Publicerat September 30, 201213 yr Detta är en populär post. Är det inte lika bra att Duracoat:a den på en gång? Den är säkert jätteful ändå... /Må
Publicerat September 30, 201213 yr Har för mig att den är rätt ljus,,, nja prata med Virå när du hämtar den, borde ingå nått schysst klet när du handlat för de pengarna
Publicerat September 30, 201213 yr Författare Var på jaktaffören i Gnesta och frågade någon utställare (de hade 1 års jubileum) vars förslag var att lämna den till hans polare vapensmed i Norrköping som kunde fixa den för 4 500 kr. Känns sådär...
Publicerat September 30, 201213 yr Är det inte lika bra att Duracoat:a den på en gång? Den är säkert jätteful ändå... /Må ..och en professionalstock, så är du rustad för regn och rusk, ser ju inte ut att bli mindre av det i detta land. Skickat från min HTC Sensation Z710e