Publicerat Oktober 1, 201213 yr Hejsan. Som rubriken lyder letar jag jaktmark kring Umeå där det finns möjlighet till småviltsjakt. Om ni är rädd om era "matdjur" nöjer jag mig med att jaga räv. Detta gynnar även er om ni vill bli av med lite räv. Kan även tänka mig att följa med er på jakt om ni vill ha någon passare. Själv är jag en kille på 27 år som jobbar inom ambulanssjukvården och har en hel del fritid över som jag vill spendera på jakt. Har jagat sedan 15 års ålder så har en del erfarenheter inom jakt. Hör av er om ni har något att erbjuda eller vet telefonnummer till någon som kan hjälpa mig. Maila eller skicka ett PM om ni undrar nått om mig. Mvh Markus
Publicerat Oktober 7, 201213 yr Författare Kan lägga till att jakten kommer bedrivas som lockjakt så det kommer inte vara nån hund som springer runt på markerna.
Publicerat Januari 15, 201313 yr Hej! Jag har mark i sävarberg, del i sävar jaktklubb. Min mark är för liten men jag kan kolla möjlighet att köpa småviltskort i klubben annats kan jag fixa gästkort men då kostar det 50 per dag.