Publicerat Oktober 3, 201213 yr hejsan har ett tasco 3-8x24 som jag fick med på ett vapen som jag köpte i somras och tänkte sälja det men vet inte riktigt vad man kan ta för det. medföljer ett par weaver ringar, siktet funkar riktigt bra och skjuter hål i hål på 150m men vart över när det inhandlades ett större sikte.
Publicerat Oktober 3, 201213 yr Författare skulle nog kunna stå japan på det utslitet men det ser ut som japan. gör det någon skillnad?
Publicerat Oktober 3, 201213 yr Utan japan så..100 kr med japan kanske 600 om jag får gissa och då förutsätter jag bra skick
Publicerat Oktober 5, 201213 yr Författare kan ju försöka lägga upp några bilder här under dagen så får ni kika.
Publicerat Oktober 5, 201213 yr Släng skiten. Oavsett vad många verkar tro så är Japan-stämpeln ingen kvalitetsdito. De är förvisso oftast bättre än de senare kinajunkpisshelvetesdyngkikarna - men det innebär inte att de är bra, utan snarare är förhållandet detsamma som mellan dubbelsidig lunginflammation och Ebola. Jag har sagt det förut men säger det igen: "japansk kvalitet" är ett nytt uttryck, något som Toyota m.fl. byggt upp sen mitten av åttitalet. Före det var Japan det Kina är idag: världens källa till billigt junk, fulkopior och allsköns dynga - med extremt enstaka undantag. Din 3-8x24 är från sjuttitalet och inget undantag - den ÄR ren skit. -- Mats