Publicerat Oktober 3, 201213 yr Funderar på att införskaffa mig en ny pang, helst under 8000:-. Så, nu till mina krav, 308 el 30-06, helst kort och smidig. Men nu till det stora bekymmret, det måste vara riktigt kort mellan kolvhals och avtryckare, och helst en riktigt brant kolvhals, pga att höger pekfinger och långfinger är borta efter första leden, dvs, har bara ett halvt pek o långfinger. Någon som har en ide på studsare?
Publicerat Oktober 3, 201213 yr Tja du, vad tror du om en som liknar denna, De har lite olika varianter av stockar och utformningar, därtill är de lätta och smidiga. Vapnet säljs av denna ÅF som har ett lite tveksamt rykte om sig för att vara dryga på att leverera, men utöver det så förefaller det vara som så att prismässigt faller pipa+låda under gränsen för dina angivna 8000 SEK. /CHristian
Publicerat Oktober 3, 201213 yr Fritid å vildmark i Luleå tror jag är enklare att ha å göra med när det gäller T/C, sämre kan då de aldrig vara.