Publicerat Oktober 8, 201213 yr Har haft problem med min radio under dagen. Flera gånger har jag tappat mottagningen och displayen har bara stått och blinkat. Har stängt av och satt på, därefter har det funkat någon timme. Och idag har det inte varit fuktigt, minns för övrigt inte när jag senaste hade framme radion. Laddad - javisst. Nu har jag plockat ut batteriet, stoppar i det igen i morgon så får vi se om det hjälper.... Några andra förslag som inte kräver att jag kan något om elektronik?
Publicerat Oktober 8, 201213 yr Ja.. 5 års garanti så är det inom den tiden lämna in och säg att du skall ha den fixad omgående. Kompisens var klar på 6 tim;)
Publicerat Oktober 9, 201213 yr Författare Inte riktigt inom den tiden. En begagnad radio får man väl kalla den..... Idag strulade den på förmiddagen sedan höll den i 5 timmar. Lite lynnig får man väl säga.
Publicerat Oktober 9, 201213 yr En kompis hade ett liknande problem med sin Icom, det var batteriet som hade gjort sitt. Skickat från min LT26i via Tapatalk 2