Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vem är Ems

Featured Replies

Publicerat

Är en glad och sprallig tjej av årgång 88. Bor i Halmsatd sedan snart 8 år tillbaka, studerar på högskolan IT och Ekonimi samtidigt som jag jobbar extra på Martin & Servera. Den mesta fritiden går åt till att Flugfiska ena halvåret och jaga det andra halvåret. Har en Engelsk Springer spaniel tik och en liten wachtelvalp ska få flytta hit under början av nästa år hoppas jag på.

Född in i både fiske och jakt och självklart hästar med ;)

Driver bloggen Fly for art så där får ni gärna komma in och läsa lite. Mest om flugfiske men kommer även bli en hel del om jakt.

http://flyforart.wordpress.com

Publicerat

Hej & välkommen hit! :smile:

Publicerat

Välkommen hit :smile:

Publicerat

Välkommen!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Publicerat

Hej och välkommen! :)

Publicerat

välkommen in hit

Publicerat

Välkommen :)

Publicerat

Tja! Den där spanieltiken.. vart har du hittat henne? Hon påminner om Spaniel Pias jyckar nere i Skånelandet..

Välkommen hit!

Mvh!

Publicerat
  • Författare

Köpte henne i Svenljunga utav Goldmoores kennel. Hon är väldigt nertrimmad och egentligen efter utställnings linjer, men hon jagar x)

Tja! Den där spanieltiken.. vart har du hittat henne? Hon påminner om Spaniel Pias jyckar nere i Skånelandet..

Välkommen hit!

Mvh!

Publicerat

Mmm finns en del av de där utställningslinjerna som är grymma klövviltshundar. Jagat med några och de fungerar som wachtlarna fast bättre typ :tongue:

Kul hundar!

Men shit! Var in och kollade hemsidan, sicket elände.. bara utställningsbilder, urk! Låter som du räddat din hund från ett tråkigt liv i utställningsvärlden :yes:

Mvh!

Publicerat

Välkommen!

/Cris

Publicerat
  • Författare

Mmm finns en del av de där utställningslinjerna som är grymma klövviltshundar. Jagat med några och de fungerar som wachtlarna fast bättre typ :tongue:

Kul hundar!

Men shit! Var in och kollade hemsidan, sicket elände.. bara utställningsbilder, urk! Låter som du räddat din hund från ett tråkigt liv i utställningsvärlden :yes:

Mvh!

Har fått jobba massor med viltsuget på henne, men nu drar hon efter allt vilt nästan. Jobbar på att få henne att gå iväg bättre i skogen. Men på fält jobbar hon fint!

Ja visst är det så, vissa jagar alldeless utmärkt!

Hahaha ja... De där med utställning förstår jag mig inte helt på. Och tror min hund har roligare i skogen :P HOn är enligt de som kan skit snygg så uppfödarna är inte jätte glada att hon aldrig ställdes ut och blev champion gissar jag..

Publicerat

Välkommen hit !!!

• 4 weeks later...
Publicerat

Hej och välkommen hit :)

Trevligt med lite fler kvinnliga jägare ;)

Publicerat

Hej och välkommen hit!

Mvh John

Publicerat

Välkommen

Publicerat

Där du var och sparkade runt i norge i sommras är mer eller mindre min bakgård, tills det att du sparkade sönder den :tongue::wink: Vi huserade där mer eller mindre själva tidigare.

Hur som, kul med yngre folk som bryr sig om jakten!

• 3 months later...
Publicerat
  • Författare

Där du var och sparkade runt i norge i sommras är mer eller mindre min bakgård, tills det att du sparkade sönder den :tongue::wink: Vi huserade där mer eller mindre själva tidigare.

Hur som, kul med yngre folk som bryr sig om jakten!

Haha ja, fast de var nog mer vissa av grabbarna som vildade sig lite, jag och gubbarna skötte oss fint hihi :happy:

Publicerat

Välkommen!

Publicerat

Välkommen. 

Publicerat

Nu var det ju ett tag sen ditt första inlägg men välkommen ändå :-)