Publicerat Oktober 10, 201213 yr I tisdags hände de, på morgnen innan regnet kom , hon fick upp en kviga precis vid gränsen till grannen, hon skalla på en 30 min innan hon kom förbi passskyttet i gångstånd så han kunde nipa till , detta är lycka det Bilden är på skytten robin med byte och hund Videon är när jag kommer fram till hunden före skytten http://www.facebook.com/v/10151063630032051 vet inte om länken funkar här
Publicerat Oktober 10, 201213 yr Mmm, länk till fejjan va kul... NOT!! Alla är inte medlem så någon film snutt på din hund bidde det inte...
Publicerat Oktober 10, 201213 yr :thumbsup: Omtyckt initiativ.. ovh fin hund med. Lät som en stolt husse!!
Publicerat Oktober 10, 201213 yr Grattis till skytten och kul när det lyckas för hunden. Jag fick bara se en bild på FB och det är väl bara för att jag inte är reggad antar jag. Vad mager den ser ut runt halsen och över revbenen tycker jag om jag jämför med våra älgar.
Publicerat Oktober 10, 201213 yr Mmm, länk till fejjan va kul... NOT!! Alla är inte medlem så någon film snutt på din hund bidde det inte... Så det finns någon till som inte är reggad på fb och jag som trodde att det bara var jag som inte var reggad på fb.
Publicerat Oktober 10, 201213 yr Grattis till skytten och kul när det lyckas för hunden. Jag fick bara se en bild på FB och det är väl bara för att jag inte är reggad antar jag. Vad mager den ser ut runt halsen och över revbenen tycker jag om jag jämför med våra älgar. Jag klickade i det svarta utanför bilden och då startade filmen, om det var en tillfällighet vet jag inte...
Publicerat Oktober 10, 201213 yr Jag klickade i det svarta utanför bilden och då startade filmen, om det var en tillfällighet vet jag inte... Tack, det funkade för mig också nu men efter 2 gånger.
Publicerat Oktober 10, 201213 yr Grattis till hundens första älg. Alltid lika kul. Hur gammal är hon?
Publicerat Oktober 10, 201213 yr Grattis till hundens första älg. Alltid lika kul. Hur gammal är hon?
Publicerat Oktober 11, 201213 yr Författare Grattis till hundens första älg. Alltid lika kul. Hur gammal är hon? 1,7 år
Publicerat December 9, 201213 yr Författare Idag kom nr 2 en kalv ! Hon har haft 4-5 riktigt fina gångstånd/ståndskall denna helgen och förra ! Nu skulle en gris också sitta bra denna säsongen !
Publicerat December 9, 201213 yr Författare Jag måste bara få rätt på inkallningen , hon va efter en ko 3 timmar timmar idag helt omöjlig att få loss, till slut tröttna hon dock . Jag har provat belöna när hon kommer osv osv några andra tips ?
Publicerat December 10, 201213 yr Jag måste bara få rätt på inkallningen , hon va efter en ko 3 timmar timmar idag helt omöjlig att få loss, till slut tröttna hon dock . Jag har provat belöna när hon kommer osv osv några andra tips ? Ofta blir väl hundar mer envis efter att ett vilt har fällts för hunn
Publicerat December 10, 201213 yr Ofta blir väl hundar mer envis efter att ett vilt har fällts för hunn håller med tyvärr är mycket roligare att jaga en älg än att komma till husse tyvärr
Publicerat December 10, 201213 yr håller med tyvärr är mycket roligare att jaga en älg än att komma till husse tyvärr och hellre en hund som jagar än inte Inkallning ska man nog øva endel på innan man skjuter førsta kan ja tänka mig, ska førsøka mig på det med min jämte nu iaf
Publicerat December 10, 201213 yr Jag också men igentligen är det bara plus utkanten om det lyckas med inkallning huvudsaken är att det är jaktlust i dom