Publicerat Oktober 12, 201213 yr Försöker hitta någonstans i närområdet(Kristianstad) där jag kan få skjuta in min studsare i lugn och ro, verkligen få bekanta mig med vapnet och lära mig ett och annat om kikaren osv osv, vad jag kan hitta på nätet så är det inte direkt några banor som är öppna nu, det är ju iofs mitt i jaktsäsongen så det är ju förklarligt.. Finns det någon som har tips på vart man ska vända sig?
Publicerat Oktober 12, 201213 yr Jag är själv medlem i Bromölla, skicka ett PM så ska jag förmedla kontaktuppgifter //Ola
Publicerat Oktober 12, 201213 yr Författare Tackar och bockar för hjälpen, imorgon blir det inskjutning av bössan ja, det finns nog fler banor än vad man tror, men det visar väl sig ju mer man ägnar tid åt jakt/skytte, ska bli spännande att få åka iväg och skjuta lite med ens första vapen, men lite nervöst får man erkänna haha, men det ska nog gå bra
Publicerat Oktober 13, 201213 yr Författare Bössan är inskjuten och skjuter riktigt tätt och fint, måste återigen tacka för all hjälp, fick ett nr till en funktionär, jag ringde han rätt sent igår, "Inget bekymmer, det fixar vi", han mötte upp på exakt minuten och la dessutom 1 timme av sin lediga tid på att förevisa bana, regler osv samt hjälpa mig skjuta in, snacka om service
Publicerat Oktober 13, 201213 yr Ja Börje är en riktig eldsjäl. Vi hinner oftast bara dra iväg en serie sen står han på banan och snackar
Publicerat Oktober 13, 201213 yr Författare Ja, det kändes bra, känns som om jag köpt rätt prylar, blev förvånad av hur mild 308:an var, knappt någon rekyl alls vilket är gött haha ja, han var pratglad