Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Höglandets jakt och vapen AB

Featured Replies

Publicerat

Jag undrar om någon har några mer kontaktuppgifter till Höglandets jakt och vapen AB?

Det är nämnligen så att jag hade inbrott hos mig för ca en månad sedan och då vart bland annat ett Zeiss Diavari Victory 3-12x56 med leupoldringar stulet.

Idag satte dom ut en annons på blocket med en exakt sådan. Rätt ringar, klistermärket för LotuTec kvar, & Original linsskydd. Såg ut att vara i nyskick precis som mitt.

Jag har försökt ringa dom men kommer bara till telefonsvararen. Har även mailat dom om detta och att dom ska ringa upp mig snarast.

Men nu är annonsen borta och dom har inte ringt upp mig eller svarat på mailet.

Därför undrar jag om någon har ett mobilnummer till ägaren av firman så man kan få tag i någon och kolla tillverkningsnumret på siktet mot det som står på min originalkartong.

Jag anklagar alltså inte Höglandets jakt och vapen för någon utan måste endast få tag i dom snarast för att få ett svar om det är mitt sikte.

Hela inbrottet kan ju lösas om det är rätt och hna vet vem som bytte in det till dom.

Hoppas på snabba svar så jag kan ringa redan nu.

Tack på förhand! Mvh: Per

Publicerat

?- Per se till att hitta igen den där annonsen på någon cachad Google sida, spara den och skriv även ut den, även om höglandets, vilka jag trodde hade konkat inte har orent mjöl i påsen så är deras agerande helt klart avvikande,

jag hade även kontaktat plisen med anledning av detta, jag håller ingen för god för att luras av en förslagen person.

/Christian

Publicerat
  • Författare

Fick ett svar via PM och det gav napp. Kan inte säga mer här som det ser ut nu. Men det verkar lösa sig.

Publicerat
  • Författare

Tråden kan tas bort.

Publicerat
  • Författare

Har haft en god dialog med Höglandets jakt och vapen :) Killen som driver företaget har varit mycket hjälpsam och personen som bytte in siktet kommer att kontaktas av polisen så fort dom få fingrarna ur arslet... Ringde polisen idag för att höra hur det har gått men det hade inte hänt något :(

Förhoppningsvis löser det sig snart :)