Publicerat Oktober 18, 201213 yr Eftersom jag velat mellan sako, anschutz och brno så varför inte blanda in en till.... Hur är dessa ? I alla fall otroligt vacker. http://www.fritidvildmarksliv.se/begagnade_vapen_kulgevar_studsare_kimber_82_super_amerika_17941.html
Publicerat Oktober 18, 201213 yr Jupp ofta skjuter de väl också, kom igen nu, köp, du kommer bara att hata att ha missat en chans på en pang av det där slaget. /Christian
Publicerat Oktober 18, 201213 yr Ska väl vara en sako som kan jämföras med den där och då pratar jag inte om någon plastleksak som en quad utan en finnfire. Men en kimber är väl lite häftigare att äga eftersom att den är lite ovanligare att få tag på.
Publicerat Oktober 20, 201213 yr Själv så har jag en Winchester M52 från 1928, stått isärplockad i ett skåp i 15 år tills förra veckan, satte ihop bössan förra veckan och drog 10 smällar mest på skoj, bössan är rena lasern! Väger bly dock..
Publicerat Oktober 26, 201213 yr Författare Ahhhhrghuu, det blev en Brno. Kände inte att jag hade råd med en Kimber trots att det satt en liten en på axeln och skrek att jag skulle!!