Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Blandstövare överlåtes ( med vissa promisser)

Featured Replies

Publicerat

Hej. Har en blandrasstövare på ca 4 år, har funderingar på att överlåta honom till någon vettig person. Modern är Engelsk Fox-schiller. Fadern är treeing Walker, Fox, finne, Hamilton. ( Öland som farfar). Lo-räv-grävling skjutet för han, spårat Björn, älgren och verkar ge fan i rå. Han är mycket hård i skallet, lämpligt på katt, tråkigt på räv...

Har en yngre tik som jag vill lägga ner all tid på, därför jag går i denna fundering. Jag känner ingen på detta forum, så jag avgör själv vem som får ta han, om flera skulle visa intresse så att säga.. Gärna norrut så han slipper varg. Sänd ett mail om någon skulle visa intresse.

Publicerat

Vad menar du med tråkig på räv?

Publicerat

Hunter96 de är för att han är så pass hård satt dom inte bucktasär så pass mycke går säkert i gryt fort, har lite koll på den blandningen och flera är hårda i stallet och funkar bra som lo hundar :-)

Fadern Ruben är så pass hård att han skäller knappt förens han nästan sitter ihop med Lo katten

Hade de varit andra förutsättningar hemma hade jag tagit han :-)

Publicerat

Tack storviltsjägarn, synd att man inte är några år äldre och hade någon chans att jaga lo/björn...hade också gärna haft en sådan hund men får nöja mig med valpen :)

Publicerat
  • Författare

Hunter96. Skit i grisarna å älgarna och lägg ner tid på valpen din, prägla han på räv så ska du se att du antagligen får en fungerande lo-hund

Publicerat

Blir i första hand en räv hund av honom om jag får välja, har ingen lo jakt här i småland ännu så länge. Men nu ska jag inte förstöra tråden hoppas någon vettig människa vill köpa hunden din!

Publicerat

Vet av en som kan vara intresserad...Pmar

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
Publicerat

Hur har det gått?

Publicerat
  • Författare

Nej jag behåller han iaf säsongen ut nu, han har gjort några förträffliga jobb här på snön så.. Snart kattjakt..

Publicerat

Vad roligt , ha en fortsatt spännande vinter ;)