Publicerat Oktober 28, 201213 yr Är så sprallig och glad just nu. Idag var det mitt livs andra and jakt och första andjakten för i år som jag stod själv på pass med bössa. Förra andjakten förra vintern var det sådär kul, hade inte alls hunnit skjuta några lerduvor och var rätt osäker men pappsen tyckte så klart att de var bara att skjuta... blev inte många skott alls då.. Däremot denna andjakten har jag skjutit mig varm och sköt mina första änder. 4-5 stycken på ca 10 skott vid andra andhålan. Var så nervös vid första hålan och dessutom bländad av solen x) Iaf är hur glad som helst och kan inte bärga mig till nästa andjakt ( eller jakt överhuvetaget x) ) :biggrin: :biggrin: :biggrin: Bilder mm ligger uppe på bloggen om man är nyfiken.
Publicerat Oktober 28, 201213 yr är därför man kör med solglasögon på den här tiden av året grattis till änderna
Publicerat Oktober 29, 201213 yr Författare är därför man kör med solglasögon på den här tiden av året grattis till änderna Jo, jag märkte det! Får köpa ett par nya brillor för mina andra råkade misshandla lite.. är extremt ljuskänslig så blir ju blind utan brillor tack så mycket!