Publicerat November 1, 201213 yr Finns förmodligen flera på detta forum,som har jakt på återvinnings stationer (soptippar) golfbanor & badplatser osv. Vad jag funderar över är hur kommuner i riket ställer sig i frågan angående jakt på korp,iom att vi ej längre har någon jakttid på dom. Skiljer det sig mellan kommuner,miljökontor ute i landet, är nyfiken?
Publicerat November 1, 201213 yr Det är olika på allt, här vill kommun inte ens att vi skjuter mås utanför jakttid på badstränderna.
Publicerat November 1, 201213 yr Här är inget specifikt sagt öht, fria tyglar sålänge man sköter sig förmodar jag. Mvh!
Publicerat November 1, 201213 yr Här är inget specifikt sagt öht, fria tyglar sålänge man sköter sig förmodar jag. Mvh! ja tyvärr. Lasse
Publicerat November 1, 201213 yr ja tyvärr. Lasse Kan väl förstå att det inte ska skjutas under yngelperioden om det är vad du menar, det gör jag bara om jag blir tvungen!! Däremot så är det bra om man får tillstånd att tex ta bort lite Korp för EU har strulat till det där. De borde inte fatta beslut om sådant ,det finns det mer närbelägna som kan strula till det med i så fall!!