Publicerat November 1, 201213 yr Idag fick tyvärr min älskade Vorstehtjej Jordan somna in. Hon vart påkörd igårkväll, ett framben vart söndertrasat. Det var alldeles för tidigt att lämna oss. Hon blev bara 2,5år innan hon lämnade oss. hon har många vänner som väntar på andra sidan, hoppas hon hittar sin morbror Grabben, så att han kan ta hand om henne när jag inte längre kan. Husse kommer aldrig glömma dej Jordan.
Publicerat November 3, 201213 yr Beklagar alltid lika jobbigt. "Gråt ej för att jag är borta, gläds över att jag funnits" Lasse
Publicerat November 3, 201213 yr På tok för tidigt. Och på det grymmaste sättet. Beklagar det djupaste, det som tyvärr hänt er.
Publicerat November 14, 201213 yr Fan va hemskt! ´jag vet faktiskt inte va jag ska säga ,det är just detta som inte får hända,men i all bedrövelse,så måste du komma över det o det kommer du att göra . har hästar,hundar o katter,samma helvete varje gång nånting sånt händer,blev av med gammstoet i vintras,bara någon vecka efter gammhynna for,fy fan va jobbigt,dom är i drömmarna näst intill varje natt. men nånstans i horrisonten finns det nått nytt!(hoppas jag)