Publicerat November 4, 201213 yr Vem är Skoe? Pensionär 69 år boende i Fagersta. Jagat det mesta i 50 år, uppväxt på "landet" och är även markägare. Har och har haft kh vorsteh i många år och därmed blir favoritjakten fågel i fjällvärden. Bestyckning: Remington kal 22 Remington kal 222R Remington kal 338WM Classic kal 12/7*57R Merkel SBS kal12 Ithaca SBS kal 12 ( en hammerless från 1926, en amerikansk klassiker ) Men använder mest hustruns Beretta halvautomat. Även handladdare. Något mer, fråga bara.
Publicerat November 4, 201213 yr Välkommen skoe! Jag flyttade din presentation till en egen tråd som alla andra. Mvh!
Publicerat November 4, 201213 yr Hej & välkommen hit Remingtonmannen! 50% remington är ju ok! Samma här!
Publicerat November 5, 201213 yr Hej och välkommen! Fagersta, dit har jag varit på turné med Linköpings Studentspex
Publicerat November 5, 201213 yr Välkommen, kul med en jämnårig fågeljägare, själv jagar jag med rödhåriga små galningar