Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

stel tax

Featured Replies

Publicerat

Taxen började bli stel i bakdelen för några veckor sen. Han kan förstås ha blivit sparkad av en älg eller om en gris har hälsat på.. fanns inga yttre skador.

Jagade med den förra helgen och då var han pigg och smidig. Men när vi kom hem så blev han stel vid bakbenen igen.. nu undrar vi om det kan vara disk brock? Den säger dom är ganska vanligt vid taxar. Får hoppas att det blir bättre

Publicerat
  • Författare

Tack ska du ha för svaret!

Publicerat

Köp glykosamin för människor från apoteket istället. Funkar lika bra och kostar 1/3.

Publicerat

Har ingen erfarenhet av just stelbakdel, men jag brukar köra med lite massage och stretjar lite. Hm, nu snackar jag om hunden och inte mig.

Publicerat

Kör med detta för en stel höft, och funkar kanon. Hunden gilalr dem och smidigt med tabletter istället för pulver av olika slag. Ananrs finns nypon pulver, Köp iså fall för hästar, större förpackning och på så vis billigare men samma innehåll som små.

http://www.lifebutiken.se/life/produkter/djurvard3/flex.ecp

Publicerat

Har ingen erfarenhet av just stelbakdel, men jag brukar köra med lite massage och stretjar lite. Hm, nu snackar jag om hunden och inte mig.

Massage & streching är bra både för hundföraren & hunden .

Publicerat

Köp glykosamin för människor från apoteket istället. Funkar lika bra och kostar 1/3.

Nu innehåller Glyckoflex inte endast glykosamin, på mina hundar är också effekten bättre än endast glykosamin.

//Lasse D.