Publicerat November 7, 201213 yr Så just en annons på blocket om lockpipa för räv under brunsten. http://fahallenjakt.se/lockpipor/nordik-fox-heat-lockpipa-ravskall/ Är det någon som provat den eller liknande? Är de enkla att använda? Kanske nångon som kan spela en truddelutt och lägga upp?
Publicerat November 8, 201213 yr I Lindroths senaste så kör han med rävskall på en pilsk rävhane, dock inte med den pipa som du visar utan med Dan Thomssons Pc1. Det funkar säkert bra men jag misstänker att man får hitta rätt räv först . Själv köpte jag Hubertus rävtik pipa men det vart ingen kärlek vare sig från räv eller användare
Publicerat November 8, 201213 yr Jag använder Dan Thompson PC2 till både rävskall och tikens läte funkar bra då dom är mer sugen på lite rajj rajj i buskarna
Publicerat November 8, 201213 yr Författare Jag använder Dan Thompson PC2 till både rävskall och tikens läte funkar bra då dom är mer sugen på lite rajj rajj i buskarna Kan du lägga upp ett klipp när du låter? =)