Publicerat November 9, 201213 yr Detta är en populär post. Musköts byracka http://youtu.be/ssSTIEOyr3M
Publicerat November 9, 201213 yr Författare Självklart gnällde ju Musköt på hundarna hela dagen men sånt har man ju vant sig vid
Publicerat November 9, 201213 yr Tycker hunden gör ett bra jobb, till skillnad mot skytten han borde krökt fingret
Publicerat November 9, 201213 yr Författare Tycker hunden gör ett bra jobb, till skillnad mot skytten han borde krökt fingret Nope ! Ej skjutbart djur... Vi har bara kalvar kvar. Vi har fått två grisar och två kalvar på två dar på 7 man så det är väl rätt OK. Ena kalven igår för polarens karelare och en gris för Blackie igår, den han både bror och jag skjuta bom innan den gick på den tredje skytten som förvaltade sitt läge fan så mycket bättre än vi andra två.. Eller jag sköt ju en gran iallafall.. Den andra kalven klappade jag ut.... Trillade en gris på stånd för en grålle idag. Jakt i morgon oxå. Då blire väl "tåget" som får lämna perongen tänkte jag. Kan fan inte stå o passa.. höll på att frysa ihjäl.... jag hade ju klätt mig för att gå idag... tunna byxor, t-shirt och tunn jacka...
Publicerat November 9, 201213 yr Självklart gnällde ju Musköt på hundarna hela dagen men sånt har man ju vant sig vid Det där var ljug... Lina gnällde jag inte så mycket på. Hon fick ju tom beröm.
Publicerat November 9, 201213 yr Kom ju nära och bra Funny trodde nog det var du som stod på passet, eftersom det inte small.
Publicerat November 9, 201213 yr Författare Det där var ljug... Lina gnällde jag inte så mycket på. Hon fick ju tom beröm. He, he. visst va de ljug. tänkte nog att du skulle hugga på det Lina sökte riktigt bra, inte hennes fel att där inte va något hemma i den såten.
Publicerat November 10, 201213 yr Funny trodde nog det var du som stod på passet, eftersom det inte small. Ja hon har nog något emot mig Men idag smäller det
Publicerat November 10, 201213 yr Trevligt, har också ett klipp jag kan länka till om det är intressant och trådskaparen inte har något emot det. Skickat från min ST17i via Tapatalk 2
Publicerat November 16, 201213 yr Kom det inte en till från sidan i slutet av filmen (1.05in i filmen)?
Publicerat November 16, 201213 yr Författare Kom det inte en till från sidan i slutet av filmen (1.05in i filmen)? Nä det är hunden
Publicerat November 16, 201213 yr Nä det är hunden Var det två hundar efter? /Robert Skickat från min Desire HD via Tapatalk 2
Publicerat November 16, 201213 yr Författare Var det två hundar efter? /Robert Skickat från min Desire HD via Tapatalk 2 Nä
Publicerat November 17, 201213 yr Nä De ser verkligen ut som det är något som rör sig bortanför i skogen i slutet, men jag kan ha fel /Robert
Publicerat November 17, 201213 yr Ja, jag är nästan hundra på att det är en älg till. Förstorade upp filmen med ipaden så det blev tydligare.
Publicerat November 17, 201213 yr Ja det skulle inte förvåna mig om Niklas var så koncentrerad på att filma så han inte såg att det var fler.
Publicerat November 17, 201213 yr Författare Jag ser då inte nån mer älg på filmen, men ser en grangren som rör sig för att älgen sprang på den.
Publicerat November 17, 201213 yr Författare Jo jag ser, men vill ha det till en gren. Bror står nått hundratal meter på det hållet och såg oxå älgen. Hade där varit två så borde han sett den andra oxå. Skit samma.. vi hade och har bara kalvar kvar att fälla så ev en vuxen till på filmen gör ju varken till eller från.