Publicerat November 11, 201213 yr Grabben är 10 och tjatar snart ihjäl mig om att få egna jägarkläder, jag försöker att förhala det genom och få han att förstå att han snart växer ur dom så det är bättre och vänta några år, men häromdagen råkade jag säga att han kan skriva det på sin önskelista så får vi se vad tomten säger. Det skulle jag aldrig gjort nu är det kört vi får krypa till kors och köpa ett set till han. Nu till min lilla fråga: Hur bra är junior jaktkläderna egentligen är det lönt att lägg 1000+ kr på nåt som han växer ur eller ska man köpa nåt billigare hos Engelsson, Itab ellr nåt sånt? eller ska man leta efter nåt begagnat , jag har sökt på blocket och tradera utan framgång finns det fler ställen? Mvh Roger som talar först och tänker sen
Publicerat November 11, 201213 yr Vilken storlek ät det som gäller? Jag har ett ställ i 140 som barnen växt ur utan att det är särskilt mycket använt, jag kanske kan fixa ett i str 160 om 140 är för litet.
Publicerat November 11, 201213 yr köp billigt tycker jag iom att dom växer snart ur dom lägg ut en köpes annons både här och grannforat också
Publicerat November 11, 201213 yr Författare Vilken storlek ät det som gäller? Jag har ett ställ i 140 som barnen växt ur utan att det är särskilt mycket använt, jag kanske kan fixa ett i str 160 om 140 är för litet. 140 kan han nog ha, vad är det för "innerbens längd" på byxan? (mammans fråga ) köp billigt tycker jag iom att dom växer snart ur dom lägg ut en köpes annons både här och grannforat också Ja lite så har jag nog tänkt åxå, men dom ser "prassliga" ut ang en annons så ville jag nog fråga runt lite om vad ni tror om begagnat.
Publicerat November 11, 201213 yr Köp inte för billiga,det går alltid att sälja dom senare bara dom är hela.Det är fler som sitter i samma sits,även jag själv.