Publicerat November 13, 201213 yr Har följt detta forum under en längre tid men inte lagt upp något eget så tänkte att jag skulle dela med mig av min senaste kniv, den tredje i ordningen. Det är en fulltånge som jag designat själv i 2140 stål med skalor i älghorn, svart vulcanfiber som mellanlägg och corbynitar i mässing. Vill också passa på att tacka för alla tips man kan snappa upp här. Hoppas den faller någon i smaken.
Publicerat November 16, 201213 yr Håller med föregående talar,bara snabbt över till nästa projekt. http://jeknives.blogspot.fi/
Publicerat November 16, 201213 yr Författare Tackar tackar, jag är rejält biten kan jag lova. Många projekt på gång känns det som, har samlat på mig skaftämnen för åtminstone 15-20 knivar till Tyvärr bor jag i lägenhet så man är lite begränsad men det är bara köra på så gott det går. /Henrik
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.