Publicerat November 14, 201213 yr Jag tänkte ge min sambo en åtelkamera med mms/mail-funktion i julklapp. Men jag har väldigt dålig koll på hur de fungerar över huvud taget. Vad kostar det att skicka bilderna? Sitter det ett sim-kort i kameran eller? Kostar det att maila bilderna också? Kan ni rekommendera någon kamera, helst ej över 3000 kr?
Publicerat November 15, 201213 yr En djungel, men jag har fastnat för Uovision 565 black finns en billigare 562, men sett att en del djur reagerar på ir, sen hade jag nog tänkt lite fler användningsområden för kameran än ha den på skogen En extern antenn har visat sig inte alltför illa ibland, skickar den via epost och kan använda gprs så är det billigare, ett sim kort från en leverantör som har bra täckning där ni tänkt använda kameran är ett måste. Kostar som ett mms från den leverantör ni väljer, jag har tänkt köra kontantkort!
Publicerat November 16, 201213 yr Väntar själv på en Uovision 565 Black från Finland för 279 € som farsan varit och handlat i nån jaktbutik, vilket gör 2400 kr.. Har sett den finns ännu billigare på finska webshoppar, vet ej vilka som skickar till Sverige...