Publicerat November 16, 201213 yr Vem vinner tror ni? Kul att ledaren drev räv 120min ännu roligare att kommer från vislanda nästan hemma vid ju.
Publicerat November 16, 201213 yr Öppen fråga än, vem som helst kan vinna utom naturligtvis Atlas som åkte på rådjur
Publicerat November 16, 201213 yr Författare Ja, lite tråkigt med atlas, så va han RR med... Hoppas på boy eller smålandstövaren
Publicerat November 16, 201213 yr Jag hoppas på Biabys Tilda då jag vet vad hon i sina bästa stunder kan prestera. I regel blir det nått 10-tal jakter/säsong med henne för egen del samt hennes kullbror Tello som jag håller ännu högre. Det hade varit kul som du säger Hampus om smålandsstövaren vann. Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat November 17, 201213 yr Ytterligare 1 hund utslagen på rådjur... Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat November 17, 201213 yr Kanske dags att införa att rr skall tas samma säsong som SM. Man bör nog fundera på om man överhuvudtaget skall ha SM i andra län än i norrlandslänen då resutaten visar helt andra förhållande vid denna tid på året och i en framtid problem med varg.
Publicerat November 17, 201213 yr Och nu tredje hunden utslagen på rå, Raju-Juntti, börjar osa skandal.
Publicerat November 17, 201213 yr Gårdagens ledare går bra som det verkar, där har vi nog en potentiell vinnare. Tror jag även jag jagat med den hunden, jag känner igen ägaren iaf. Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat November 17, 201213 yr Författare Boy vinner nog fyra som är utslagna pga rådjurs drev nu, pinsamt
Publicerat November 17, 201213 yr Författare http://www.jaktjournalen.se/sm/stovarsm12/index.php?page=SM-vinnare%202012&id=5 Boy vann )
Publicerat November 22, 201213 yr Ikke SM, men tre beste på årets NM: Norgesmester 2012 ble Hygenhund, SE KING til Roy Dramstad. Nr 2 ble Haldenstøver, NJCH LISE til Asbjørn og Eirik Ringli. Nr 3 ble Finsk Støver, KULLÅSEN'S JARO til Martin Ringsrud.