Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

beställa grytpejl från england. samköp?

Featured Replies

Publicerat

Grund här på forumet va så vänlig o förmedlade min hagelbössa till sin kompis så jag både fick loss lite plats i skåpet samt även pengar när denne fått licens. Tänkte då beställa en grytpejl/lavinsändare och mottagare.

https://www.bellmanandflint.co.uk/product_details.aspx?product_id=1900

Detta paket tänkte jag beatälla. Någon mer här som är sugen på o sambeställa? Slipper iaf lite frakt feån utlandet samt så slipper två böka med betalning o beställning iaf.

Beställning blir så snart licensen dyker upp hos nästa berettaägare ;)

Publicerat

hmm har juh varit sugen på uppgradera till nya halsbandet

Publicerat
  • Författare

Du har väl på ett ca 1-2veckor på dig o fundera. Ingen egen vinning i detta självfallet. Utan bara ren vänlighet :)

• 1 month later...
Publicerat

Beställt ???

• 1 month later...
Publicerat
  • Författare

sent om sido så ska de beställas. mammut pulse barryvox samt halsband i paket.

väntar på svar från svensk handlare om han vill sälja till mig men de återstår o se  :)

fick pejlen i 25 års present av familjen så det tackar man stort för  :)  :)

Publicerat
  • Författare

Blir till o beställa utomlands. Över 1k i skillnad på en grej för 5500kr är inte ok även om jag gärna stöttar svenska handlare.

Beställer grejerna ikväll eller imorgon kväll så ska bli jäkligt roligt o testa riktiga grejer nu :)

Hoppas på markant skillnad mot min terrierfinder ala billighetsmodell :)

Publicerat

Blir till o beställa utomlands. Över 1k i skillnad på en grej för 5500kr är inte ok även om jag gärna stöttar svenska handlare.

Beställer grejerna ikväll eller imorgon kväll så ska bli jäkligt roligt o testa riktiga grejer nu :)

Hoppas på markant skillnad mot min terrierfinder ala billighetsmodell :)

Hur tänker ni ang. garantier mm när ni köper från utlandet?

Ska svenska handlare hålla med service eller tar säljare på sej det ansvaret?

Skickat från min LT18i

Publicerat
  • Författare

Hur tänker ni ang. garantier mm när ni köper från utlandet?

Ska svenska handlare hålla med service eller tar säljare på sej det ansvaret?

Skickat från min LT18i

Halsbandet köper jag av själva företaget. Mao inga problem. Garantier får man väl ta med företaget som tillverkat produkten oxå. Förvånansvärt många lämnar sakerna rakt i händerna på säljaren som sålt och låter dom fixa allt när man själv kunde gjort det snabbare då man kapat en mellanhand. Visst är de skönt med handlare som mellanhand men iom pris skillnaden så kan jag leva med o skriva ett mail på engelska istället för svenska, trots min minst sagt bristande kunskap inom skrivande på engelska.

Publicerat
  • Författare

De vore tämligen obegripligt o låta en svensk handlare som inte sålt varan stå för service ärendet.

Antingen säljaren som sålde eller direkt med tillverkaren.

Publicerat
  • Författare

är det någon skillnad på mammut pulse barryvox 3,0 och mammut barryfox 3,2??

kan inte tyska så grymt. kan ju inte vara sämre med en uppdatering?

ska lägga beställning på halsbandet ikväll och hoppas på supersnabbt svar från er här om handenheten så beställs handenheten imorgon  ;)

Publicerat

Varför inte mammut elements?

Publicerat
  • Författare

Ska jag ändå lägga pengarna så kan jag lika väl köpa det "bästa" läste lite tester o element skulle vara snäppet sämre. Inte för jag tror i mitt liv att jag märker skillnad MEN ska jag lägga mkt pengar så kan jag lika gärna lägga lite till o ha det "bästa"

Publicerat

Som jag förstått det så är det flersöksfunktionen som är skillnaden mellan dom, något man inte har så mycket användning för vid grytjakt..

Publicerat

Bellman & Flints garanti har det aldrig varit problem med. De har bytit ut halsband åt mig som strulat, utan större snack  :smile: Och det har funkat sedan dess ! 

Publicerat
  • Författare

Okej då har man lärt sig det. Beställning blir i em på allt. Hoppas de blir kanon :D skoj o testa annat än deben!

• 2 weeks later...
Publicerat

Maila mammut om garantin och dom sa deras produkter är till för att hålla och skulle dom inte göra det eller man inte är nöjd är man välkommen skicka in produkten var du än köpt den...Så skulle alla företag jobba.

Element har även mindre ut effekt  

Publicerat
  • Författare

Tackar för det svaret! Bra garantier dedär! Dock är jag tokigt nöjd med min så jag lär inte skicka klagobrev iaf :D