Publicerat November 26, 201213 yr Kommer genomföra parning mellan mkt bra Gråhanne som genomfört korsnparningar innan med mkt bra res!Tiken har visat bra jakt på vildsvin och jag kan lämna ref på Hundarna! Lev beräknas till April
Publicerat November 26, 201213 yr Kommer genomföra parning mellan mkt bra Gråhanne som genomfört korsnparningar innan med mkt bra res!Tiken har visat bra jakt på vildsvin och jag kan lämna ref på Hundarna! Lev beräknas till April Jag är intresserad. vill ha mer info om föräldrarna.kolmårdsstoffe
Publicerat December 20, 201213 yr Kommer genomföra parning mellan mkt bra Gråhanne som genomfört korsnparningar innan med mkt bra res!Tiken har visat bra jakt på vildsvin och jag kan lämna ref på Hundarna! Lev beräknas till April Jag är intreserad skulle villa ha lite mer info.
Publicerat December 20, 201213 yr Jag är ev. intresserad av en valp till våren och skulle gärna vilja ha lite mer info.
Publicerat Januari 3, 201313 yr Intressant! Letar efter en Gråwachtelvalp! Har du möjlighet att skicka ett PM med mer information om föräldrarna så skulle det uppskattas Mvh Markus
Publicerat Januari 16, 201313 yr Hej, Jag är på jakt efter en sådan blandning. Nu till våren passar perfekt för mig. Vore kanon om du kan skicka lite mer info om föräldrarna. Hur länge håller hanen i? Hur stort sök har han? Var kommer valparna att finnas? Med vänlig hälsning,/ Linus