Publicerat November 26, 201213 yr Har gått å köpt en Kongsberg 393 karbin lux vänster. Med kaliber 9,3*62. Kunde inte låta bli att köpa den pga att den passade mig så bra. Har försök att leta på nätet om den modellen men det verkar finnas väldigt lite info. Vet att det är Varbergers konstruktion i grunden men tilfixad när det gäller slutstycksspärren Är det någon annan som har kunskap om vad det är jag har köpt?
Publicerat November 30, 201213 yr Författare Synd bara att det tar sån jäkla tid att få sin licens. Har väntat ca 6veckor nu.. Å fick mail från dom att de arbetar med ansökningar från oktober.. Detta är ju skandal!
Publicerat November 30, 201213 yr Ser ut som om du varit i vintrosa och handlat... Men inte är väl hansläggnings tiden så lång i Örebro?
Publicerat November 30, 201213 yr Författare Nja.. Hittade den beg i Småland.. Men bor en mil utanför smålandsgränsen i västra götaland.. Hade jag bott i småland hade handläggningstiden varit en vecka ca Men nu blir det detydligt mer tyvärr. Har du någon kunskap om kongsberg... De verkar ju tillverka vapen fortfarande.. Men det går inte att hitta någon hemsida som fabriken har... Bara återförsäljaren i Sverige