Publicerat November 27, 201213 yr Nån som har något bra tips på vart man som privatperson kan få tag på detta för en rimlig peng i stockholm?
Publicerat November 28, 201213 yr Nu vet jag inte hur det går till där bort i bak, men jag bokar på min lokala ICA-affär.. Mvh // Johannes
Publicerat November 28, 201213 yr Författare Nepp, kollat med ica och dom andra matbutikerna hemma, men där gick jag bet.
Publicerat November 28, 201213 yr Nåt gods som organiserar jakter kan säkert fixa en skinka. De brukar ofta ha kött till salu
Publicerat November 28, 201213 yr Nån som har något bra tips på vart man som privatperson kan få tag på detta för en rimlig peng i stockholm? Kanske är detta för lång borta för dig, men ett tips http://www.devilda.se/ /Lejon
Publicerat November 28, 201213 yr Kolla med köttäffaren mitt i Hötorgshallen. Sedan om det är ett rimligt pris eller ej, får du själv avgöra!
Publicerat December 4, 201213 yr Författare Jasså du... Fällmans kött hade också annars... Men vem vet det kanske dyker upp på willys oxå då!
Publicerat December 8, 201213 yr Tydligen ska Citygross börja sälja julskinka av vildsvin. :wink: 199Kr/kg
Publicerat December 8, 201213 yr Författare Aha! Trodde det var ett skämt!! Men det var ju ett bra initiativ!
Publicerat December 8, 201213 yr De skulle finnas i butik från V.49 äste jag.. I Karlskrona så har de i vartfall.. Dock är den ju färdig kokt...