Publicerat Juli 10, 200619 yr Efter man läst alla era tävlingar och sett bilder på träffbilder så blev suget för stort idag. Var ute på banan och sköt flera serier med mina Ruger vapen (.243 + .22 WMR) Så skoj det är när man upptäckar att allt fortfarande fungerar såå bra. Tog med kameran, tyvärr glömde jag fota :- Regnet kom med stormsteg och jag fick skynda mig till bilen. Nåja, ni har iallafall inspirerat mig att skjuta mer med kula igen. Tack ska ni ha. Nästa gång blir det bilder :-*
Publicerat Juli 10, 200619 yr Författare Räknas de kalibrarna som kulskytte?? ;DJAPP! ! ! !The best there is
Publicerat Juli 11, 200619 yr Visst, det är skoj när det går bra men några hundra hagelpatroner och en bra uv är inte fy skam det heller 8) ;D 8)
Publicerat Juli 12, 200619 yr Hipshot> Inte visste jag att du var så ivrig på att samla trafikskadade fåglar... ;D
Publicerat Juli 12, 200619 yr Hipshot> Inte visste jag att du var så ivrig på att samla trafikskadade fåglar... ;D Jag riktigt ser hur du vrider dej i ångest över felaktigt kaffeval i livet ;D ;D ;D ;D Mvh!
Publicerat Juli 12, 200619 yr Det är ju bulvanerna han har lagt i en hög ju! Har du hört talas om Less is more??? ;D