Publicerat December 4, 201213 yr vad är FAUSTI för bössor?? Såg ett gäng inne på xxl, va rätt skyssta men ändå lite spejsat. nån som testat? vet? va ganska dyra. fick veta iaf att det var 3 systrar som gjorde vapnen.
Publicerat December 5, 201213 yr Nytt och nytt. Har väl funits sedan 30-talet, då under namnet Stefano Fausti. http://www.faustitaly.com/ Ganska dyra, lite i Perazzi klass i instegsmodellerna - sedan kan det blir precis hur dyrt som helst. Trevliga pangar. Firman drivs numera av tre systrar Fausti. /T
Publicerat December 5, 201213 yr Författare jo men aldrig hört talas om det, italienskt. kunde lika gärna varit "classic" för 30 papp änna
Publicerat December 5, 201213 yr jo men aldrig hört talas om det, italienskt. kunde lika gärna varit "classic" för 30 papp änna Jag har för mig det finns i intervallet 200 firmor i Italien som gör hagelvapen - det ska fan och ha koll på alla dem...... Men Fausti har varit med ett tag, och har ett erkännt bra rykte. /T
Publicerat December 5, 201213 yr Författare där ser man tackar o bockar för infon kan ju vara kul kanske o testa om det dyker upp någon begagnad osv då vet man att kvaliten iaf kanske ligger B*****a
Publicerat December 5, 201213 yr eller bättre Bättre, betydligt bättre tom. Om de jag sett är relevanta för de XXL för, men det ska man ju inte förutsätta utan kontroll. /T