Publicerat December 5, 201213 yr Är ute efter en 22:a till att nöta på banan med. Vilket märke tycker ni att jag ska titta efter? Det får gärna va ställbart trycke, om de finns de på 22:orna?
Publicerat December 5, 201213 yr Beg Cz 453 är svårslagen för priset mtp tryckets kvalitet från fabrik, de har dessutom schnelltryck. Jag har en Cz 455 för egen del pga pipbytesfunktionen, trycket på dessa går att fixa själv med delar från Yodave. Kostar lite mer eftersom det är en nyare modell.
Publicerat December 5, 201213 yr Kolla efter gamla enskotts grisbössor, ganska lätt att hitta äldre Anschütz till bra priser, bättre kvalitet är svårt att hitta, tryckena brukar vara gudomliga.
Publicerat December 5, 201213 yr Hej! Jag har en Remmington 597 halvautomat,den skjuter inom 5cm på 80m med CCi velocity. Jag är nöjd med den och den är rolig att skjuta med.
Publicerat December 5, 201213 yr Författare En skotts bössa har jag redan. Cz vet ja är en bra bössa men det finns inga till salu.
Publicerat December 5, 201213 yr Har en Anschutz. Fast 22 wmr som jag inte använder. Sitter ett kikarsikte 3-9x40 på den. Kommer just nu inte på vilket märke. Men den sköt riktigt bra med cci helmantel. Det är den enda ammo jag använt bra till övnings skytte och panga kråkor
Publicerat December 5, 201213 yr Författare Har en savage på g, får se hur de blir ska diskutera med konstapeln imorgon tänkte ja
Publicerat December 5, 201213 yr Roligast hade varit en ruger 10/22 med ett aimpoint micro med aimpoints org 11mm spår. Lågt o smidigt är rätta ordet. Dock ingen träffbildsnötare i orgutförandet men jäklar va snabb man blir på o träffa med lite träning. Annars som sidelock säger. 453 eller som både han o jag har 455:an. Kostar 4995 ny i varmintutförandet.
Publicerat December 5, 201213 yr Har en 453 Varmint, tack vare den extra tyngden så väger den nästan exakt lika som mina klass 1 studsare vilket är en enorm fördel då man blir van med tyngden
Publicerat December 6, 201213 yr Jag har den dyra varianten, r93a med .22lr pipa till träning och klass1 pipa till jakt. Samma kolv och trycke till både övning och jakt. Skickat från min ST17i via Tapatalk 2
Publicerat December 7, 201213 yr Författare Hade varit de optimala att kunna byta pipa bara, men jag är så nöjd med min zoli, så det får bli på fyllning i skåpet bara.
Publicerat December 7, 201213 yr Nuförtiden kan man ju köpa gamla Finnfire till rimliga pengar, varför köpa nåt annat? -- Mats