Publicerat December 6, 201213 yr Nån mer än jag som har haft problem med skavande veck i härkilas kängor? Är inne på tredja paret nu men ska reklameras på grund av samma fel. Handlaren och härkila själv har aldrig hört talas om nån fler som skulle ha samma fel men....det har man hört förr.
Publicerat December 6, 201213 yr Har ett par big-game sedan någon månad, men har inte kännt av något sådant än. Var menar du att vecken blir?
Publicerat December 6, 201213 yr Författare Det blir veck runt forknölarna gör så in i helvete ont till slut. plågade mig en hel månad bara för att jag trodde det skulle försvinna. men det gjorde det inte. Dom reklamera jag och bytte då till prohunter för affaren hade inte en likadan sko åt mig(härkilas fel som skicka fel sko). Prohuntern läkte som ett såll så dom fick jag oxå byta. Så nu har jag fått ett par big game igen och det är samma veck men nu ännu värre på båda skorna runt fotknölarna. det blir som att skinnet viker sig dubbelt och vid varje steg viks skinnvecket innåt rätt in i fotknölarna
Publicerat December 6, 201213 yr Låter förbannat jobbigt. Big game skall vara mjuka i både sula och ovansidan och det är väl det du får lida av. Mina fötter är skumt uppbyggda (smala, plattfot, extrem pronering), vilket skapar sina egna problem, men just de du har känner jag inte igen. Du får nog ta till en stabilare känga. Prova Meindl Performance. Tyvärr är den så styv att det blir svårt att smyga på ståndskall i. Man känner absolut inte vad man trampar på.
Publicerat December 6, 201213 yr Författare Låter förbannat jobbigt. Big game skall vara mjuka i både sula och ovansidan och det är väl det du får lida av. Mina fötter är skumt uppbyggda (smala, plattfot, extrem pronering), vilket skapar sina egna problem, men just de du har känner jag inte igen. Du får nog ta till en stabilare känga. Prova Meindl Performance. Tyvärr är den så styv att det blir svårt att smyga på ståndskall i. Man känner absolut inte vad man trampar på. Jag vill inte ha en pjäxa att gå i. Hade samma problem med pro huntern men det tog ett tag innan det märktes plus att dom läkte och dom är bra mycket styvare än big game.
Publicerat December 6, 201213 yr Har du provat Big Game Lady? Att dom veckar sig borde ju ha att göra med att passformen inte stämmer. Har som tagit fram en dammodell så borde det ju vara för att våra fötter inte ser helt lika ut //Mekus, Lycklig bärare av ett par Big Game GTX
Publicerat December 7, 201213 yr Låter förbannat jobbigt. Big game skall vara mjuka i både sula och ovansidan och det är väl det du får lida av. Mina fötter är skumt uppbyggda (smala, plattfot, extrem pronering), vilket skapar sina egna problem, men just de du har känner jag inte igen. Du får nog ta till en stabilare känga. Prova Meindl Performance. Tyvärr är den så styv att det blir svårt att smyga på ståndskall i. Man känner absolut inte vad man trampar på. Det är inga problem att smyga på ståndskall med Meindl Performance det har ja gjort iaf och det slutade med att älgen föll i backen:) men visst är dom styva när dom är nya men man måste ju kolla vart man stoppar fötterna, det knakar nog lika mycket om du kliver på en gren med andra skor. /Niklas
Publicerat December 7, 201213 yr Författare Har du provat Big Game Lady? Att dom veckar sig borde ju ha att göra med att passformen inte stämmer. Har som tagit fram en dammodell så borde det ju vara för att våra fötter inte ser helt lika ut //Mekus, Lycklig bärare av ett par Big Game GTX Jag har alltid använt herrmodeller tidigare. Lady skon e alldeles för kort. Jag går som hundförare och springer överallt så jag behöver en hög sko för att inte bli blöt om fötterna
Publicerat December 7, 201213 yr Författare Nån som kan lägga upp ett kort på sina big game? Så får jag se vars vecken är tror snart att det är butiken som säljer andrasortering det är inte första gången man köpt grejer därifrån som varit trasiga