Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ny jaktsida för alla nybörjare - hjälp mottages gärna

Featured Replies

Publicerat

Hej på er!

Är ny här på jaktsidan, tidigare gammal edge:are (flugfiske) som nu ska försöka bli aktiv forumdeltagare inom jakten och då kändes det självklart att gå över till "systerforumet":-)

Hur som helst, jag vet av egen erfarenhet hur svårt det är att komma in i allt som rör jakt och därför har jag börjar pyssla med en sida som, förhoppningsvis, ska vara till någon hjälp för alla nybörjare inom jakten. Sidan heter något så passande som hagelgevär :-) Klicka för att komma till sidan.Men just nu är den "under ombyggnad" och ska ej ses som klar.

Två sektioner på sidan, som nu e tomma, rör 1. bra jaktbutiker samt 2. jakthundskennlar och jag skulle verkligen uppskatta lite input med förslag på dessa från er alla för att kunna göra sidan bättre.

Tack,

Jonas

Publicerat

Välkommen hit =)

Publicerat

Hej och välkommen. Tog en mycket snabb titt på din sida och noterade direkt att du som de flesta andra har helt missat att det finns andra fågelhundar än stående, t.ex. små röda ettriga finska spetsar, den svenska rasen norrbottenspets. Dessa kallas för trädskällare och är ruskigt effektiva vid jakt på skogsfågel :biggrin:

Publicerat

Jättefin sida kommer att bli kanon. vet ej om stövare faller inom rådjurs drivare dock. Glöm ej alla trevliga basset raser som finns :cool:

Publicerat

Välkommen hit!Trevlig sida men under Älgjakt så har du missat Gråhund Håller även med Mirva att du glömde Finnspets och Nobs. Sen finns det korthårig vorsteh, strävhårig vorsteh, långhårig vorsteh som även dom är fågelhundar.

Publicerat

Men Foffe, de andra raserna är ju pekhundar :ohmy: i min värd finns det bara två raser av fågelhundar, finnen och nobsen :biggrin:

Publicerat

Jojo men täkte att pekhundarna måste ju få va med oxå

Publicerat

Kanon sida. Tänkte bara på en sak "Eftersök" en sak som ligger mig varmast om hjärtat. Kanske behövs nämnas och beskrivas?

Publicerat

Du ville ha namn på kennlar här är min Svärfars kennel han föder upp finnspetsar. Den heter Spetsbackens kennel

http://spetsbackens.wordpress.com/

Publicerat
  • Författare

Välkommen hit =)

Tack!!

Känns gött att vara här:-)

Publicerat
  • Författare

Hej och välkommen. Tog en mycket snabb titt på din sida och noterade direkt att du som de flesta andra har helt missat att det finns andra fågelhundar än stående, t.ex. små röda ettriga finska spetsar, den svenska rasen norrbottenspets. Dessa kallas för trädskällare och är ruskigt effektiva vid jakt på skogsfågel :biggrin:

Tack och tack för tipset!

tar till mig av missen och korrigerar. Keep it up! Jag behöver all hjälp jag kan få att göra sidan bra!

Publicerat
  • Författare

Jättefin sida kommer att bli kanon. vet ej om stövare faller inom rådjurs drivare dock. Glöm ej alla trevliga basset raser som finns :cool:

Nej helt sant! Ska försöka minnas alla bassets!

Publicerat
  • Författare

Kanon sida. Tänkte bara på en sak "Eftersök" en sak som ligger mig varmast om hjärtat. Kanske behövs nämnas och beskrivas?

Tack! Kul att du gillar den!

Eftersök ska absolut upp, ska fila på lite texter. Har du bra info så skicka gärna till mig!

Publicerat
  • Författare

Du ville ha namn på kennlar här är min Svärfars kennel han föder upp finnspetsar. Den heter Spetsbackens kennel

http://spetsbackens.wordpress.com/

Kanon!

Då ska jag kontakta dem!

Publicerat

Hej det er nok fejl side flytte den om nødvendigt, jeg kan tage med mig en kille på grisvark og ræv rundt Nybro/Lessebo mvh kalle :woot: du kan skrive lidt om dig selv! :thumbsup: