Publicerat December 7, 201213 yr Då jag varit hemma med min avkomma som är sjuk (själv lite små krasslig) har jag bläddrat lite på sidan. Hur i h-vete kan jag lyckas när jag sitter och vakar vildsvin. 1. Har en remington 788 (som slutstycket tydligen ramlar isär på om den inte låst sig först) 2. Har ett shirstone 3,5-10x44 (duger inte som långrevssänke) 3. Gud förbjude skjuter med icke bondade kulor (vilket betyder att hela min släkt o vänner borde vara döda i blyförgiftning) Har en idag inte låtit bli att skjuta på en gris pga av optiken, har jag behövt leta efter en gris har det varit mitt fel och bössan är fortfarande hel. Och vi lever än
Publicerat December 7, 201213 yr Tycker nog att du skall lägga upp en bild på "lillan" bara för att verkligen göra din ståndpunkt klar för övriga här inne som kanske inte förstår att uppskatta en fin amerikansk produkt./Christian
Publicerat December 7, 201213 yr Författare Nej det kan jag inte för jag vet inte hur man gör. Mike har lovat att utbilda mej i den ädla konsten i att lägga upp bilder. Ni får ge er till tåls
Publicerat December 7, 201213 yr Gå ner i h. hörn och klicka på fullständig editor och sedan går du över till nedre vänster hörn och klickar på fotot/-orna som du vill bif och därefter placera dom i inlägget på h sida. Lätt som en plätt!
Publicerat December 7, 201213 yr 3. Gud förbjude skjuter med icke bondade kulor (vilket betyder att hela min släkt o vänner borde vara döda i blyförgiftning) Hav förtröstan, Nästa gång jag kör upp tar jag med nåt kilo superbondade 458 kulor, ingen risk för mantelseparation där //Blyström
Publicerat December 8, 201213 yr Är han inte snäll så sätter jag mig på honom och då vet han vad som händer Han får upprepa mantrat Mike e bäst tills jag är nöjd! /Mike
Publicerat December 21, 201213 yr Författare Satt i kväll med min katastrofala utrustning 18,51 kommer det ut en gris 30 sek senare ligger den utan en enda spark. vad ska man säga för utom VÄRLDSKLASS........