Publicerat December 8, 201213 yr Hej! Ngn som har erfarenhet av att sitta på pass i -10C med Pinewood Siberia eller Swedteam Arktis? Var det varmt & gôtt? Hur mycket behövde ni bylta på under?
Publicerat December 12, 201213 yr Författare Jag har Pinewood Yeti och den är bra! Samma foder som Siberia! Allmänt bra eller bra när det är kallt (-10C)? Hur mycket får du bylta på under när det är kallt på riktigt?
Publicerat December 12, 201213 yr I söndags var det -17 hela dagen. Då hade jag superställ, tunn flanellskjorta och en fleecetröja under. Stod på pass mest hela dagen. När jag gick drev blev jag rejält svettig men frös inget. Idag -9 och körde då superställ och fleecetröja under. Pyrsch med mycket stilla. Fryser inget jag lovar :-) Det är riktigt varmt foder.
Publicerat December 14, 201213 yr Jobbade ute hela dagen i år. -17 C och jag hade jackan. Frös inget på hela dagen. Underbart skönt.