Publicerat Juli 13, 200619 yr Hej! Jag mitt namn är Johan och är 26 år.Jag bor och jagar i dom småländska skogarna. Jag jagar helst rådjur( med mina två taxar) och älg. Mina vapen är en sako 75 (308) Och en huskvarna bock. Mvh Johan
Publicerat Juli 13, 200619 yr Välkommen hit och en undran över alla smålänningar som har tid att sitta här har inte ni skog att plantera?
Publicerat Juli 14, 200619 yr Välkommen hit och en undran över alla smålänningar som har tid att sitta här har inte ni skog att plantera? I den här värmen. Men nog finns det plantor att sätta. Tror vi fått ner 14000 hittills. Men det är mycket kvar.
Publicerat Juli 17, 200619 yr Hej och Välkommen Johan!Var i småland jagar du? Hej jag bor och jagar fem mil norr om Växjö Åseda heter samhället.
Publicerat Juli 17, 200619 yr Hej jag bor och jagar fem mil norr om Växjö Åseda heter samhället. Ok då är jag med! Bor utanför Rottne själv. Har jaktmark där och i Furuby och Lenhovda.