Publicerat December 12, 201213 yr God förmiddag alla galna Är det nån som har tips på var nånstans jag kan hitta ett billigt set med verktyg för nätskärning. Har hittat en del på Midway men de kostar mer än vad bössan är värd + att det är första renoveringen så jag tror inte att verktygen är det som är helt avgörande ( sen ska det givetvis inte vara skit heller) Har snart två projekt igång 1. Bygga en "safaribössa" av min HVA 1622 (ingen ville ju köpa den ) dvs inlägg med jakaranda och nätskuren bakkappa i dito, nätskärning och moddning av pistolgrepp, nya öppna riktmedel, lödd ring för vapenrem m.m - jäklar vad kråkorna och nötskrikorna ska känna sig som lejon när jag kommer... 2. Uppfräschning av en HVA 146 - om det går bra med nätskärningen på bössa 1 ska jag fixa även den på bössa 2 m.m /M
Publicerat December 12, 201213 yr Om du inte vill handla av Midway som jag tror är en av de få som kan tillhandahålla denna typ av verktyg så är Brownells nästa steg. Gällande nätskärningsverktyg så finns det inte så många varumärken att välja på. Dembart, gunline, brownells egna och kanse någon till. Sen blir resultatet bättre med bättre verktyg och skär. Det är som med allting annat man får vad man betalar för.