Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nya blasertrycket.

Featured Replies

Publicerat

Lite info

Det nya ställbara trycket till R8.

Trycket finns tillgängligt idag.

Har man det inte från start måste man skicka in kolven till Blaser, man måste göra om i kolven så att det passar det nya trycket.

Köper man en ny Blaser så beställer man med detta trycke så då är allt klart vid leverans.

Kostar ca pris: 4950:- extra för detta trycke.

Publicerat

Hehe, 5000spänn för ett trycke? Och dessutom som en uppgraderingskostnad? Jajäklar...

Publicerat

Tysken har alltid haft god smak att ta bra betalt, R8:orna skall inte vara för gemene man, man skall vara lite mer eller lite bättre för att ha en sådan, på gott och ont. /Christian

Publicerat

Vet ej vad "fintrycket" kostar till Sauer 303 som tbh, men det kanske är nått liknande...

Ja, ja, tur man har en Tikka så slipper man tänka i dessa banor... :wink::tongue:

/Må

Publicerat

Tysken har alltid haft god smak att ta bra betalt, R8:orna skall inte vara för gemene man, man skall vara lite mer eller lite bättre för att ha en sådan, på gott och ont. /Christian

I det här fallet är det väll snarare frågan om man vill bli förknippad med att vara blaserägare.. Att vaska skumpa över någon snygg artonåring på krogen framstår ju som en riktigt vettig investering i jämförelse :wink:

Drabbades faktiskt av den hemska tanken att köpa blaser för någon vecka sedan, en snabb kik på vad de skulle ha för en 52cm semi pipa gjorde att det hela avskrevs snabbt. Tokar! Tror jag behåller mina customremingtons :cool:

Publicerat
  • Författare

I det här fallet är det väll snarare frågan om man vill bli förknippad med att vara blaserägare.. Att vaska skumpa över någon snygg artonåring på krogen framstår ju som en riktigt vettig investering i jämförelse :wink:

Drabbades faktiskt av den hemska tanken att köpa blaser för någon vecka sedan, en snabb kik på vad de skulle ha för en 52cm semi pipa gjorde att det hela avskrevs snabbt. Tokar! Tror jag behåller mina customremingtons :cool:

Åja,,nu har du tittat o efter nyår så har du köpt en :yes::wink: .